2011. karácsony reggele

Féltem, hogy nem készülünk el időben... A politikának "hála" viszonylag későn, este 10-kor kezdte R. faragni a fát a teraszon...(örülhettek a szomszédok..) Én meg akkor álltam neki ajándékokat csomagolni.. Éjfél lett, mire végeztem a csomagolással és a díszítéssel.

Ezzel megérkezett hozzánk az Angyal!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szokatlanul nagy fánk lett idén, még szerencse, hogy Somával sok díszt készítettünk, volt mit aggatni rá:) 

A reggel nagyon komótosan indult. Arra számítottam, hogy amint kinyílik kisSoma szeme, máris vágtat a nappaliba, hiszen este úgy aludt el, hogy még segített nekem pakolni, helyet csináltunk a karácsonyfának:) Ehhez képest majd' háromnegyed 8-ig heverészett a nagyágyban, én kérdeztem rá, hogy mi lehet az Angyallal...?

Azonnal kapcsolt és pattant is ki az ágyból:) Nézzétek már! Gyertek már! - kiabálta nekünk befelé:) "Őrült" csomagtépkedés kezdődött, természetesen idén is pizsamában:)

 

Két, számára igazán kedves ajándékot talált a fa alatt: egy kis robotot, ami autóvá alakítható és egy kis Waldorf-angyalt. A többinek, a várépítőnek és a trükkös teherautónak is örült persze, de épp csak egy pillantást vetett rájuk, míg a robottal és az angyalkával egész délelőtt eljátszott.

 

Mi meg örültünk a saját ajándékainknak:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása